Forum Discussion
So Genreve_S the wait is now 5 months from the original support request
MYOB have happily just emailed me another invoice for a $165.00 which will be Direct Debited from my account because I have unable to cancel this - thanks MYOB!
I guess a legal action will be required at this rate to recover the overcharged fees, my time attempting to correct this through the "correct channels" and general aggrevation
- Earl_HD20 days agoMYOB Moderator
Hi RoughRed,
We understand your concern about continuing to receive an invoice while this matter is still being resolved.
We can see that you reached out to our team yesterday, which was a good step, and your case has already been forwarded to our Billing team for review. They’ll look into the invoice and refund concerns and provide an update as soon as possible. Thank you for your patience while we work through this with you.
Regards,
Earl- RoughRed13 days agoExperienced Cover User
Earl_HD I have "reached out" to the MYOB team on several occasions.
It is now 7 days since the case was forwarded to the Billing team for review and I have no communication as to its status despite being being told someone would get back to me within 48 hours.- Genreve_S13 days agoMYOB Moderator
Hi RoughRed,
Thanks for the update. I can see you've contacted us several times and have now been waiting 7 days, even though you were told you'd get an update within 48 hours.
I've followed up on your existing case and asked for a review of the ongoing invoice and refund concerns. The team will contact you directly when there's an update via email.
Thanks for your patience.
Regards,
Genreve
Looking for something else?
Search the Community Forum for answers or find your topic and get the conversation started!
Learn, solve, grow
Level up your skills and find answers across all MYOB products