Subscription Cancellation
In June this year I cancelled my subscripiton as i moved to a new accountant and he only uses XERO during that period MYOB took my yearly subscription out of my account. I have requested my money back and they have come back to me to say sorry but we will cancel from next year.
It would be common sense to just give my money back as i will not use the MYOB at all this year
I am not happy about this situation and will be moving to get solicitors advice. I have been a MYOB user for nearly 20 years and for them to treat me this way is diabolical. For any other users out there only my advice would be to only pay monthly so you won't be out of pocket for the whole year. please see below the reply. I clearly told them before the new year date to cancel.
Hi Nash,
We are writing to confirm that we have processed your request to cancel your account with us under serial number 618008026513 for SPAR CHEVRON.
Your cancellation will take effect on 04/07/2027, as per our Terms of Use. Please note, no invoices will be generated for upcoming months after your subscription end date.
Please save a copy of all your reports and any important information from your file for compliance purposes, (a checklist can be found here).
Alternatively, your account can be converted to Online Read-Only to retain access to your transaction and attachment history. Reply to this email to activate the new $2.50 / month subscription.
We get that things can change, and we want you to know you're always welcome back at MYOB. We're always working on making our products and services better, and we'd love to have you with us again anytime.
Kind regards,
Alfred
MYOB - Customer Success